zaterdag 28 februari 2015

Brocante

Vandaag ben ik naar een brocante markt geweest.
Ik heb er van genoten. 
Het was een beetje druk en vol, maar heel veel te zien.

Ik heb een paar leuke dingetjes gekocht.


Een oud blik, een spoelkom, een bakblik en drie spuitmondjes.
Het leuke van oude bak spulletjes is dat het leuk is om te decoreren,
maar ook heel leuk om te gebruiken.


Thuis gelijk aan de slag gegaan om het leuk neer te zetten.
Het blik open met wat vormpjes er in.


Dat kleine schattige lichtblauwe puddingvormpje kreeg ik deze week van mijn (brocante) tante.


Zelfs de spuitmondjes staan er leuk bij.


Het bakblik staat in een oude aardappelbak te wachten tot het gebruikt gaat worden. Ook het witte puddingvormpje heb ik gekregen van een lezer van deze blog.


De spoelkom die ik heb gekocht staat in de kast. Daar schrijf ik de volgende keer over.


2 opmerkingen:

  1. Erg leuk al die vormpjes bij elkaar,
    groet,
    Dikky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd..dat kleine lichtblauwe vormpje!
    En je poffert ziet er ook al super uit, daar zou ik zo mijn tanden in zetten..mmm
    Als je de volger knop installeert, kunnen we je volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen