dinsdag 12 september 2017

Klein kastje

Al een poosje was ik opzoek naar
een klein kastje
Een showkastje voor een mooie verzameling


Een kastje kon ik niet vinden
dit raampje wel

Dan zelf maar aan de slag



Nu heeft mijn vader een hele schuur
vol met restjes hout

Hout genoeg om er een kastje
van te maken


Wel een allegaartje zo
Groene zijkanten
Bruine achterkant


Dat vraagt om een verfje
Er staat nog een potje blauw en een potje zwart

Voorlopig kies ik voor blauw

Nu nog gaas
Gelukkig heb ik een vriendin die nog
een stukje heeft liggen
(bedankt Flooranne)


En dan is het klaar
Wat zal ik er in zetten
Spoelkommen?


Verzameling oude bakspullen?


Nee, voorlopig mag dit mooie servies er in


4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk project joh. Ik geniet van het verhaal en de mooie foto's. Hier is rood/wit servies ook mijn grote favoriet. Lieve groet, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi hè dat servies. Als ik een kringloop ben en ik zie iets staan moet ik het altijd mee nemen. (als het niet te duur is☹)

      Verwijderen
  2. Wat handige handen en de nodige fantasie toch kunnen betekenen voor wat hout,gaas en verf.
    Fantastisch is het resultaat en de mooie oude spullen die jij hebt om erin te zetten maken het helemaal af!

    Mijn compliment heb je.

    Lieve groet.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen