donderdag 10 september 2015

Decoreren met spoelen wol


Vandaag was ik in Sliedrecht in de kringloop.
Daar zag ik een hele doos staan met spoelen wol en breigaren.
In allerlei kleurtjes.


Tja, welke moet je dan kiezen?
Omdat ik niet goed kon kiezen heb ik heel de doos gekocht.

Thuis gelijk aan het decoreren gegaan.
Altijd leuk om weer eens andere hoekjes te maken.


De pastel tinten passen goed bij de stapel woonbladen.


Deze leuke verbandtrommel heb ik deze week op marktplaats gekocht. Die combineert goed met de groene spoelen.


Rose bij het spiegeltje in de hal.



Alvast een beetje een najaars tafereeltje. 


Zelf de kleur van het servies zit erbij.


Stilleven


Gedroogde rozen zijn bijna nog mooier als verse rozen.

3 opmerkingen:

  1. Mooi je spoelen, leuk dat je er verschillende hoekjes mee kan maken..
    Trouwens, ik heb mijn engelse rood servies op marktplaats te koop staan.
    Heb jij interesse, mag je me mailen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hannie, ik heb je een mail via de advertentie op MP gestuurd.

      Verwijderen
  2. Dat je zomaar een doos vol vindt, geweldig hoor, al die mooie kleuren matchen zo goed bij jou mooie stillevens!
    Ook je mooie oude trommel is prachtig.

    Een mooi weekend.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen